Sv: Inducks ligger nere

sekvenskonst at telia.com sekvenskonst at telia.com
Sön Feb 8 17:25:30 CET 2015

I bland kan det funka med att skriva in en tvåa efter coa i webadressen.
Funkade igår och för ett par minuter sedan, men nu när jag försöker igen får
jag bara en helt vit sida...
Noterar att jag inte kommer åt Forumet heller, men att det gjorts inlägg där de
senaste dagarna. Kanske funkar det för vissa men inte andra?

Joakim.

hög trafik och att man skulle försöka igen efter några minuter, men idag står
det bara ”url not found on this server”. Jag har försökt maila till adressen
som stod i det första felmeddelandet men inte fått något svar. Är det någon av
er som är inblandade och som vet vad som hänt?