Pengabingen i Lego

Andreas K A Eldh andreaseldh at yahoo.com
Tis Jan 13 23:11:30 CET 2015

Kvack!
Jag är inte bara kollusor utan även AFOL, Adult Fan Of Lego, alltså vuxen Lego-entusiast (även om jag ytterst sällan erkänner mig vuxen överhuvudtaget). Och som sådan (AFOL, alltså) är jag förstås medlem av Swebrick, ett svenskt nätforum för likasinnade. Därmed kan jag tipsa om ett pågående bygge, nämligen Pengabingen efter Don Rosas ritningar i serien Ligan möter Bingen. Ni behöver inte logga in för att läsa just denna tråd på forumet, men ni är förstås välkomna att bli medlemmar om ni är intresserade!
Bygget:http://www.swebrick.se/index.php?topic=8049.0

Serien:http://coa.inducks.org/story.php?c=D+2000-191

Leg godt!Andreas