Re: Tyvärr inget deltagande i Comiquiz från NAFS(k)

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Ons Nov 18 01:25:29 CET 2015

> Jag var inte med i laget 2013, så den möjligheten hade tyvärr fallit mig helt ur minnet. Synd att inte du eller någon annan hörde av sig och svarade "jag kan inte ta mig till Stockholm,
> men kanske kan vi göra som 2013?", i stället för att svara "jag kan inte" eller inte höra av er alls. Då hade jag förstås först kollat upp om den möjligheten fanns även i år.

De som eventuellt skulle ha sagt så har väl inte sett något skäl till
att tro att det inte skulle göras som det stod i Kvacket. Precis så
var det ju den gången, att det var först när det blev känt att det
*inte* skulle bli av som det sågs som en möjlighet att göra något
annat.  (Jag har för mig att vi pratade på nästa möte efter det om att
kanske ha båda sorternas lag nästa gång, men sen blev det visst
ingenting alls istället.)

> Jag tror dock inte att chansen för det är ute, så då ställer jag frågan "hörrni, det verkar inte bli något Stockholmslag i år -- är det några som är intresserade av att göra som 2013? Är det nån som är intresserad av att hålla i det i så fall?"

:-)
Här kanske man tror att jag fiskade efter en sådan fråga för att svara
ja på den, men nej, jag håller inte i nåt. (Men är förmodligen med om
det blir av.)