Ingen 53

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tors Nov 26 10:46:05 CET 2015

Hampus J (utdrag):

>Angående vilka år som haft 53 nummer så tror jag
>inte det finns en för 1987 som du skrev. I alla
>fall inte om man ska tro INDUCKS.

Ja minsann, inte ens det mäktiga INDUCKS är
felfritt alla gånger. :-) Det som de kallar KA
52/1987 (fast de skriver det 1987-52) är i själva
verket dubbelnumret 52-53. Det angivna sidantalet
kan vara en ledtråd för den som inte kan ta fram
den fysiska tidningen och se efter.

Detta var det första dubbelnumret man gjorde i
Sverige, läser jag i ett stycke forskning som vid
ett tidigare tillfälle har utförts av mig själv.
Men inte ens den mäktige Diös är ju felfri alla gånger, så man vet aldrig. ;-)