Bygg Steamboat Willie i LEGO (Andreas K A Eldh)

Andreas Jansson andreas.jansson at home.se
Tis Aug 23 15:04:25 CEST 2016

Kvack (pip!)

Jag lyckades inte hitta någon länk att klicka på i föregående inlägg om
att det danska klotsföretaget kommer att konstruera en SteamBoat
Willie-sats vid tillräckligt många röster, så jag gör ett försök att
förse er alla med länken på nytt (om ni liksom jag inte fick med den i
ert mejl / "Ankism-sammanfattning Vol 158 utg 4"). Här är den:
https://ideas.lego.com/projects/144616. Om inte heller detta fungerar,
sök på "LEGO Ideas - Steamboat Willie".
En sådan idé måste ju belönas! Jag blev genast medlem i
LEGO-kollektivet, enkom för att rösta på detta förslag!

Hälsningar
F.d. koll. 2114 Andreas Jansson