Re: Frågor: Del 2

Anders Berglund anders.blund at gmail.com
Sön Aug 28 18:22:20 CEST 2016

Nu när svarandet börjat komma loss, dristar jag mig till att åtminstone ge
ett par inpass på några av de hittills obesvarade:

4. Hur många  titlar kan man få som mest utav Nafs(k)
    Jag är ganska säker på att svaret på det är "Hur många som helst!"
 4b: Vem har flest titlar?
 Jag tror inte att någon ännu fått mer än en, eller, om man också räknar in
utnämningar till Högsvans (som NAFS(k) ju har Gröngölingarnas
världsorganisations sanktion för att göra i deras namn), två. Men
arkivutredningen kanske hittar något jag missat ...?

5. Hur länge kommer Nafs(k) finnas
Så länge det behövs! :-)

9. Vem kommer svara först på mina frågor?
Olof - om man räknar att svara nästan rätt på *en* fråga ;-)
Greger - om man räknar att svara på fråg*or, i pluralis*.
Ingen än - men det är ju nu bara Greger som skulle kunna nå målet att ge de
korrekta svaren på alla frågorna! :-)