Ser du stjärnan i det blå - utan Bengt Feldreich?

Andreas Jansson andreas.jansson at home.se
Sön Dec 25 19:17:37 CET 2016

Gronsk pyk på er alla... Men var det inte något som saknades igår,
Julafton 2016? Jag lyckades inte höra Bengt Feldreich sjunga på slutet
av Kalle Anka och hans vänner. "Här brukar ju Bengt Feldreich sjunga",
sa jag till släkten i soffan som då heller inte uppfattade den välkända
rösten. Benjamin sjöng solo hos oss (SVT1, omkring kl 16).
Men jag ser inga rubriker om det. Var det bara här som hans sång
saknades? Eller spetsade jag mina öron på fel ställe? Jag begriper det
inte.

M.v.h. Andreas Jansson