Ankist sökes

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Mon Juli 4 13:43:17 CEST 2016

Hej!

Jag har blivit kontaktad av en radiokanal i
Stockholm som skulle önska att en hängiven ankist
i 25-30-årsåldern kan medverka i ett program. Man
skulle i så fall behöva inställa sig i Radiohuset
i sagda stad kl 11.00 allra helst i morgon den 5
juli. Men eftersom det är lite tajt om tid skulle
det kanske också fungera med nästa tisdag, den 12.

Är någon listläsare intresserad eller känner till
någon som är intresserad? Svara till mig med
kontaktuppgifter så förmedlar jag vidare kontakten.