Kvack

obergstrand22 obergstrand22 at gmail.com
Tors Juli 7 21:24:27 CEST 2016

Hejsan allihopa på denna lista!
Jag sitter och läser ett helt färskt nummer av Kvacket och jag har lite frågor/anmärkningar grejer.
1. Jag hade ändå tänkt att besöka bokmässan i Göteborg, därför undrar jag om det är ngn slagsmål åldersgräns på firandet på lördagen. (Har varit med om det tidigare, så jag frågar för säkerhetsskull).
2. Koll. 2934s namn har blivit felstavat i artikeln om årsmötet på sidan 697, inget särskilt intressant men anmärkningsvärt.
3. Läste att Ankon skulle försöka upptas i slutet av året, en idé är att anordna det i Karlstad, då jag vet att några kollusorer bor där.
Mvh/Koll. 2934 Oscar