Re: En bättre ordningsfråga

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Sön Nov 6 12:32:04 CET 2016

Nu kan man tävla mot andra också. Varje morgon klockan nio kommer en
ny "Dagens ordningsfråga" med sin egen topplista.  Dagens finns på
https://nafsk.se/ordning/161106/ till exempel. Vem blir bäst idag?
Knappast jag, för jag gjorde dåligt ifrån mig idag.

För att tävla i "Dagens ordningsfråga" måste man vara inloggad.
Annars kan man spela bara på skoj (eller som träning) på
https://nafsk.se/ordning/ även om man inte är medlem.