SV: G.R.Ö.N.K.U.L.L.A.

Åsa Warnqvist Asa.Warnqvist at sbi.kb.se
Sön Nov 20 18:35:11 CET 2016

Oj, det var ju oväntat att bli föremål för diskussion på mailinglistan. Det stämmer att diplomet överlämnades lite mer informellt. Det blev aldrig tillfälle att överlämna det på ett möte eftersom jag helt enkelt inte var där. Av skäl som jag nu inte minns krockade alla möten för vår del med annat vid den tiden så till slut fick jag därför diplomet på den där restaurangen. Jag tror att det hade att göra med att det behövdes just för baksidan av nästa NK och skulle vara överlämnat innan dess. Jag visste själv ingenting i förväg utan blev rejält överraskad och överrumplad och jätteglad!

/2187