En ordningsfråga!

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Sat Okt 8 18:16:00 CEST 2016

NAFS(k) jubilerar. Har du koll på NAFS(k):s historia?

På  https://nafsk.se/ordning/  får du svara på flera "ordningsfrågor"
(som jag så vitsigt kallar det) om i vilken ordning saker har hänt.
Alltså lite grann som en tävling Mats höll i på årsmötet. Här får du
en ny chans när du svarar fel, men när du har svarat fel tre gånger så
är det över. Hur lång kedja kan du skapa innan dess?

DET ÄR INTE KLART!

Det finns en massa saker som kan bli bättre på uppenbara sätt, både i
innehåll och presentation.
Men grejen är att det är rätt roligt ändå, så jag vill inte undanhålla
er denna preliminära version nu bara för att den inte är klar. Det
kanske dröjer tills jag fortsätter att jobba på detta.

Det finns ingen länk till denna prerelease av ORDNINGSFRÅGAN från
toppsidan, utan det är ett exklusivt erbjudande till Ankism-listans
läsare att prova. Adressen är som sagt:  https://nafsk.se/ordning/