SV: Närvaroanmärkning

Hampus Johansson j.hampus at yahoo.se
Sön Sep 11 18:14:02 CEST 2016

Tack för att du la till dessa finesser Per!
De ger ju faktiskt delvis ett svar på två av de frågorna jag ställde här på listan tidigare. Det uppskattar jag verkligen.
Så nu har jag även fyllt i att jag kommer till Jubileumsmiddagen i Göteborg. Tre mail och en i klickning här ska väl räcka för att Nafs(k) förstår att jag vill komma hoppas jag..

/2936 Hampus.J