Re: Närvaroanmärkning

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Mon Sep 12 17:44:52 CEST 2016

> Tack för att du la till dessa finesser Per!

Varsågod!

När jag såg till att även äldre möten fanns att välja på lade jag även
in det grundande mötet, som ju är aktuellt såhär i jubileumstider,
http://nafsk.se/meeting/grund/ .
Det finns ingen information där, men det vore roligt att ha det just
när grundandet uppmärksammas.

På tioårsjubileet fick vi som var med en mapp med kopior på en del
gamla papper. Jag tror att protokollet från det grundande mötet var
med där, och det vore roligt att publicera nu. Men jag vet inte var
jag har min mapp. Är det nån som på detta eller annat sätt har
tillgång till det första protokollet och kan scanna det (och kanske
annat förstaårsmaterial) för att publicera nu snart?

Apropå gamla möten noterade jag att det sedan gammalt på
http://nafsk.se/year/ står att det var ett årsmöte 1977-09-12 och sen
ett nytt 1977-10-24. Stämmer det?

På samma lista finns inget årsmöte 1985. Det är förstås för att vi
bytte från att ha årsmöten på hösten till våren, men var det därmed
inget NAFS(k)-möte alls mellan årsmötet i oktober 1984 och höstmötet i
november 1985 utom Ankon i augusti? Det låter konstigt!