Re: Närvaroanmärkning

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Mon Sep 12 22:46:31 CEST 2016

Johan skrev (om de två årsmötena 1977):
> Det stämmer, föreningen hade två stycken konstituerande årsmöten eftersom
> det första ogiltigförklarades!

Hm, i mitt oförstånd lade jag upp mötesstrukturen på webben så att det
bara kunde vara ett årsmöte per år. Men kanske behöver det inte
ändras, ifall vi nu i efterhand accepterar att det första var
ogiltigt?

Nu har jag markerat det andra som det som verkligen var årsmöte.

> På samma lista finns inget årsmöte 1985. Det är förstås för att vi
> bytte från att ha årsmöten på hösten till våren, men var det därmed
> inget NAFS(k)-möte alls mellan årsmötet i oktober 1984 och höstmötet i
> november 1985 utom Ankon i augusti? Det låter konstigt!
>

> Vi hade ett vårmöte 20/4.
>
> Allt enligt jubileumskrönikan (10 år) i NAFS(k)uriren 16.

Ah, den har jag inte tänkt på. Den kan jag ju faktiskt hitta själv
också, trots min oreda.

Johan och Greger skrev om att scanna: Utmärkt!