Re: Närvaroanmärkning

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Ons Sep 14 23:13:23 CEST 2016

Den 14 september 2016 04:50 skrev Anders Gronlund <andlund at yahoo.com>:
> Eftersom det omöjligen går att komma ihåg alla de lösenord som man tvingas
> ha på internet, så bad jag om ett nytt. Efter tre dagar har det dock
> fortfarande inte kommit något. Är detta nånting som tar många dagar att få,
> eller har nånting blivit fel? En sån grej som nytt lösenord brukar ju komma
> automatiskt med en gång på andra sajter.

Tack för att du påpekade detta! Det var mycket riktigt något som
blivit fel och nu ska det funka bättre.

Ett hundratal medlemmar hade fått lösenordet lagrat i ett format som
inte fungerade längre efter nån uppgradering, och då gick det inte att
ändra lösen heller. Jag ber om ursäkt för det strulet!

Nu har jag ställt om det för alla dessa användare. Det gamla
lösenordet finns inte kvar för dem, men nu går det att ändra det, Så
har du liksom Anders försökt ändra ditt lösen utan att lyckas så
försök igen nu. Jag tror att det ska fungera nu!