Re: Närvaroanmärkning

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Sön Sep 18 19:35:39 CEST 2016

Jag har fortsatt att se över en hel del angående NAFS(k)-möten på vår webb.
Se <http://nafsk.se/meeting/> som nu presenterar tidigare möten lite
annorlunda än förut och förhoppningsvis lite mer lättmanövrerat.

Jag har inte lagt in biobesök och sådant, men alla årsmöten,
höstmöten, vårmöten och Ankon tror jag finns där, samt NAFS(k):s
grundande http://nafsk.se/meeting/grund/ .

Jag har gjort det lättare att ange vilka möten man har varit på, och
dessutom kan man nu ange vilka som ska få se vilka möten man varit på.
Det är från början satt så att bara andra inloggade kan se det, men
man kan ändra så att alla får se det.

Så har jag själv gjort, så tittar man på det kommande sekundfirandet
på http://nafsk.se/meeting/40akeshov/ så ses nu *min* möjliga närvaro
även utan att man loggar in.