Re: 40 år sen idag

Anders Gronlund andlund at yahoo.com
Ons Sep 21 08:57:56 CEST 2016

Jag har läst att det var två personer som gick ur föreningen i ett väldigt tidigt skede då föreningen omformades från skolvalsparti till intresseförening för Disneys serier och filmer.
Jag misstänker att det är dessa två personer, och att det egentligen inte var någon uteslutning utan snarare utträde.

Anders Grönlund