Re: 40-årsfirandet i Göteborg

Greger, NAFS(k) pengabingen at comhem.se
Ons Sep 21 17:23:35 CEST 2016

Hej Oscar!

Tack så mycket för ditt förslag! Ursäkta att det kommer så sent svar från
mig här på listan.
Jag tror inte några fler har hört av sig via listan, och har du inte fått
ett svar tidigare privat?
Tyvärr kommer jag fram till Göteborg först sent på fredag kväll, och
ordförande Mats kommer först på lördag förmiddag.
Finns det några andra som är intresserade av att gemensamt gå på Liseberg på
fredag eftermiddag eller kväll?
I så fall hoppas jag ni kan enas om en mötestid utanför Liseberg här via
listan.

Med kvackande!!! hälsning
Greger, kassör