Tommy Silverros

Stefan Diös pyas at tele2.se
Fre Dec 22 11:25:00 CET 2017

Åh. Det var ett sorgligt besked. Jag minns ju
Tommy väl sedan min tid i Malmö. En drivande
kraft i vår dåtida lokalavdelning och en god
nörd. Nu hade jag inte hört något från honom på
åtskilliga år och man hade ju gärna blivit påmind
på ett trevligare sätt än detta.

Nu är jag ledsen en stund.

S Diös