Re: Kalles timlön

Claes Ericsson clericsson at gmail.com
Mon Feb 20 16:04:50 CET 2017

Spontant kommer jag att tänka på KA 6/52 / WDC&S 134 där björnbusarna dyker
upp ffg. I svenska utgåvan ojar han sig för 75 öre i timmen
(=lösnummerpriset) medan i originalutgåvan har han 30 cent i timmen (=3x
lösnummerpriset). Vad det går att dra för slutsatser av det har jag ingen
aning om...

/Claes