Re: Ordningsfrågan med film

Olof Siverbo olof.siverbo at gmail.com
Tis Feb 28 15:44:16 CET 2017

Hampus:

Det går ju också att plugga på Nafs(k)´s historia vilket jag självklart
> gjort genom att ha läst gamla kvacket, årsmötesprotokoll m.m. Dock aldrig
> specifikt inför ordningsfrågan. Men det svåra där var när det kom upp typ
> vad som hänt på ett specifikt möte på 80 talet. Det var viss sådan info som
> inte finns tillgänglig på internet och då är det ju typ omöjligt att veta
> om man inte var där eller om man inte har det numret av kuriren där det
> står.

Ibland är det svårt även om man var där! Jag blev helt ställd när jag
skulle sortera in händelsen "Olof Siverbo håller föredrag om Mårten Gås vid
ett möte". Hade ingen aning om att jag hade hållit ett sådant föredrag!

Hursomhelst är jag mycket imponerad över dina kunskaper – både om NAFS(k)
och om ankismen i övrigt!

/Olof (694)