Re: SV: Ordningsfrågan med film (9)

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Tors Mars 2 15:28:12 CET 2017

Stefan skrev:
> Jag är inte säker på att jag kan säga detsamma. I såna här fall tycker jag
> det är roligare att leka live på möten osv,

Visst, men insatsen är ju lägre också! De fyra som tävlat idag
hittills har gjort det på tider mellan 34 sekunder och nånstans mellan
3 och 4 minuter, så det är inte något större åtagande. (Och varje gång
nån provar mina påhitt får jag mer energi till att göra mer.)

Nå, har jag inte något nytt istället för att bara tjata? Jovisst, det
nya är en samlad topplista för senaste veckan på
https://nafsk.se/ordning/vinnare/ .

/699