Don Rosa till Stockholm 20-22 november

Karl-Erik Lindkvist Caltex at algonet.se
Tis Nov 7 18:00:28 CET 2017

Ett utmärkt initiativ!

För egen del kommer jag dock att passa på Dons besök denna gång (det
känns ändå som jag är i Stockholm var och varannan vecka under november
på andra serieaktiviteter) men det blir säkert mycket folk ändå.

Vad gäller framträdandet 21/11 meddelar intervjuare Göran Semb via
serieforum.se följande: "Jag kanske ska tillägga, så att ingen går dit
och blir besviken, att min Serieteket-intervju med Rosa blir på bara typ
tjugo minuter. Innan dess pratar jag om 'Farbror Joakims liv' i dryga
timmen, så det blir mer jag som pratar än Rosa den dagen. Sedan vidtar
förstås signeringen, och vad jag förstått ska det bli rejälare
intervjuande i Bergrummet."

/Karl-Erik