Gyllene vas?

Stefan Diös pyas at tele2.se
Tors Mars 8 12:16:50 CET 2018

För att korrigera mig själv slutar faktiskt
första avsnittet exakt så. Farbror Joakim och
Kalle grälar och en röst utifrån säger åt dem att
sluta. Det visar sig vara Björnligan, men det får
man inte veta förrän i nästa nummer och den
tidningen kanske frågaren inte hade. Då är det ju
inte så konstigt att man ligger sömnlös och undrar i 47 år!

S Diös