Sv: Re: Barks-hommageav Oscar Hjelmgren i Herman Hedning 7/2015.

Karl-Erik Lindkvist caltex at algonet.se
Ons Nov 21 09:33:52 CET 2018

Hm, jag vill minnas att man ifjol från Egmonts sida var tämligen öppna med att förra årets julbok skulle bli den sista. Men det var kanske lätt att missa den informationen? (Bland annat beklagade sig koll Bror Hellman över att traditionen bröts just när man fått upp flytet med Taliaferro-repriser från tidiga år.)

/KEL