Kommande Barks-bok

Jan-Erik Zandersson jan.erik.zandersson at gmail.com
Tis Aug 25 15:31:08 CEST 2020

Hej - jag är intresserad, även om jag har förmånen att bo i landets mer
kontinentala del. Däremot finns det bekanta i förskingringen som nog kan
hämta och ta hand om mitt exemplar tills jag besöker de norra provinserna
nästa gång (vilket ter sig avlägset i dessa coronatider när - men det gör
ju inget!). Dessutom vill jag framhålla vilket bra initiativ det här är!

Jan-Erik Zandersson