Prenumerantadresser

Anders Gronlund andlund at yahoo.com
Sön May 23 11:58:49 CEST 2021

 Med tanke på att prenumerationsetiketter från 1967 diskuteras, så kan jag inte råka bli att berätta om ett exemplar i min samling.Det är nr 44 1967. På den etiketten står det Övre Havstensund understruket och det är en frimärksstämpel med Hamburgsundbredvid. Sluta skicka dessa tidningar till Hamburgsund, tyckte alltså Postverkets lokala kontor där. Lite kul kuriosagrej, tycker jag.
Men förhoppningsvis fick Per-Åke Hansson sina tidningar och inte alltför försenade.

/Anders