Fråga

Mattias Hallin cmhallin at algonet.se
Mon Nov 8 08:01:24 CET 1999

Hej alla!

En kamrat till mig ställde mig häromdagen nedan bifogade fråga. Är det
månne någon här på listan som vet mer varom han söker kunskap och
upplysning? I så fall är du/ni varmt välkomna att höra av dig/er till mig!

Med tack på förhand, och många glada kvack!

/Mattias

>From: Sennfält Henrik <Henrik.Sennfalt at peab.se>
>To: 'Mattias Hallin' <cmhallin at algonet.se>
>Subject: Qvack!
>Date: Wed, 3 Nov 1999 15:39:01 +0100
>
>Hej Mattias,
>
>Jag har ett problem jag undrar om du kan hjälpa mig med. Du bestitter
>nämligen kunskaper i ämnet.
>Jag skall under vintern hålla i en del kurser på företaget, bl.a. i
>trafiksäkerhet.
>Jag har sett en film med Långben som bilförare. I filmen förvandlas han från
>den vanlige snälle Långben till en riktig bildåre/djävul.
> [...]

*** Mattias Hallin ** Brussels ** Belgium ** <cmhallin at algonet.se> ***
*             "Oh bury me thar! With my battered git-tar!            *
*************      A-screamin' my heart out fer yew!"    *************