SV: Vem tecknar bäst?

Berglund berglund at mailbox.swipnet.se
Mon Nov 22 15:48:01 CET 1999

Jag kan hålla med om att Feriolis stil är underhållande och dramatisk. Vad gäller "medryckande" anser jag personligen att det krävs mer av manusförfattarna. Jag tycker det är synd att en sådan tecknares talang förslösas på så pass torra manus (det här lär jag väl få en del kritik för, men...).
Musses "barnsliga" beteende går mig ibland på nerverna (fast jag kan inte riktigt sätta fingret på vad som vore bättre).

/Martin Berglund
Malmö