SV: Mini-häfte.

Joakim Gunnarsson kalas.puff at falkenberg.mail.telia.com
Sat Aug 5 22:03:17 CEST 2000

Tommy s. skrev:
> För övrigt gissar jag att nästa nummer
> (efter Moby alltså) av "Äntligen tillbaka"
> innehåller serier med Lilla Tråget.

Nix-pix! Liten ledtråd: Det blir mycket Strobl i det häftet. Från 60-talet om jag har informerats korrekt. (Har inte sett urvalslistan än, men har hört det surras om innehållet.) Verkar bli ett bra häfte.

> "Akta er för gamle Nick!!"

Ahh, visst är det Paul Murry av gammalt gott märke du citerar? Sent 50-tal, Svarte-Petter, jättepärlor, onda infödingar och så "gamle Nick" förstås...

/Joakim Gunnarsson, som varmt kan rekommendera KA &C:o #33 som finns ute i slutet av nästa vecka. Suveränt nummer med Branca, Korhonen/Vicar, Jeff Hamill/Ferioli, Heymans, McGreals/Nunez och Walsh/Gonzales på credits-listan!
Särskilt Jeff Hamills serie är en riktig höjdare: Om hur Pluto kom til Musse, tecknad i härlig gammal Gottfredson-stil!