Återuppståndelser (RE: Mini-häfte)

Kjell Crone kjell.crone at ifsab.se
Tis Aug 8 09:48:10 CEST 2000

>Jag skulle nog vilja tillägga att inga Disneyfigurer försvinner,
>de blir vilande. Rätt vad det är dyker de upp igen...

Ja, ibland är dom inte bara vilande utan döda !
Och återuppstår !!
Det har i alla fall hänt en gång.
Nämligen Klumpkäft, som blev skjuten av en jägare.
Och några månader senare var han livs levande igen.

Kan någon komma på fler dödsfall i Disney-världen ?

Det var ytterst nära att Lufsen blivit avlivad, men han klarade sig.
Även dom 101 dalmatinerna var nära att stryka med.
Nej, jag kommer inte på någon.

kjell