Ankeborgsposten

Anders Christian Sivebaek acsive at yahoo.com
Mon Dec 18 21:51:45 CET 2000

Christian
> Jag undrar vad som står i "ankeborgsposten" som
> återkommer lite då och då. Står det om de seriere
> som var med i det numret,eller...
 Så burde det kanske være.
Ankeborgsposten har siden 1998 været noe for mig både
godt og dårligt. Den refererer ofte barks-serier,
viser måske billeder fra barks-serier men med forkerte
tekster; men aldrig er der noe referenser til
serierne, dem må man selv sætte på. Tænk om der var
bare en læser der kunne tænke sig at læse en af de
omtalte serier, eller serien hvor det og det billde er
taget ifrån... Da ville det være besværet værd, efter
min mening, at have sat ref's på. Men det sker ikke.
Jeg har måske før ytret mine tvivl om at danske (og
svenske?) egmont fjerner de referencser på vidste
du/fakta-siderne som nordmendene sidder og finder for
alle tre lande??

Visse artikler i Ankeborgsposten bunder ikke i
Barks-serier og da har denne barksist/Rosaist også
problemer.

AC

=====
Anders Christian Sivebaek