SV: Kalle Anka reklam = DUM!

Joakim Gunnarsson kalas.puff at falkenberg.mail.telia.com
Fre Jan 21 18:05:14 CET 2000

Pelle Söderström skrev:

>Har ni sett Kalle Anka reklamen på TV? Den är fruktansvärd och jag tycker
>att de borde dra in den! Och sloganen, "Våra historier är bättre än dina",
>vad är det för mening med den? EN MYCKET DUM SLOGAN!

Med risk för att kasta sten i glashus så:

Jo, jag håller med. KA & C:os reklamfilm är något av
det mest erbarmeliga jag sett på TV.
Att speakerrösten dessutom säger "Kallianka" istf
Kalle Anka gör inte det hela bättre...
Dessutom är jag så dum att jag inte fattar vad som är roligt med den.

/Joakim Gunnarsson, nyss inflyttad i nya BAMSE-lokaler på Ö. Förstadsgatan.