SV: Dagstidnigsserier i dagstidningar

Joakim Gunnarsson kalas.puff at falkenberg.mail.telia.com
Tis May 2 20:57:34 CEST 2000

Per-Erik skrev:
> Självklart kan man det. Jag brukar alltid stoppa nosen i mormors Hemmets Journal, och inte är det klädtips jag är ute efter inte!

Vänta lite...
Du tror väl inte att Hemmets Journal kör Disneyserier längre?
I likhet med många andra veckotidningar har de kastat ut nästan alla serier från tidningen.
Kvar är bara en halvsida Blondie...suck...

Om ni vill se gamla Disneyserier i era veckotidningar och dagstidningar måste
ni nog skriva till de ansvariga för resp. seriesidor. Gör det!!!

Nu när jag tänker på det så vill jag minnas att "Falköpings Tidning" (Res. för minnesfel.)
kör Kalle Anka av Taliaferro från sent 50-tal nu.

/Joakim Gunnarsson.