Förvaring av Kalle Ankor

Johan Viklund jovi at www.hultsfred.se
Tis May 9 15:47:57 CEST 2000

Kvack
Vilket är egentligen den bästa förvaringen för Kalle Anka & CO tidningar?
Jag har ännu inte hunnit bli någon direkt samlare men har ju lyckats få ihop några årgångar. För tillfället förvarar jag dem i skookartonger under sängen. Jag vet, det är en dålig placering för Äkta Svensk Kultur, men jag har för tillfället ingen annan plats för dem. När jag flyttar hemifrån, vilket är snart, så måste jag ha fixat en värdig placering för mina Kallor. Det är alltså därför jag ställer denna fråga jag hoppas på många värdefulla uppslag.

Dubbel Kvack
        Johan Viklund
        koll. 2537