Vad kostar det?

Roger Magnusson roger.magnusson.026 at student.lu.se
Sön May 14 21:09:07 CEST 2000

Jag behöver hjälp!

Jag har en liten samling av Kalle hemma (typ KA&co, KA Pocket,
Guldböcker, Jag-böcker od.). Problemet är bara att när jag skall
kompletera något i samlingen och lyckas hitta vad jag söker på något
atikvariat eller liknande, så vet jag inte riktigt vad som är rimligt
att betala. Dessutom har jag ingen aning om hur mycket min högt älskade
samling är värd.
Jag undrar således om någon kan förtälja mig var/när/hur jag kan få reda
på vad mina ögonstenar egentligen är värda i pengar.

Roger Magnusson Koll. 2532