kommande ankor

Joakim Gunnarsson kalas.puff at falkenberg.mail.telia.com
Ons May 17 22:15:10 CEST 2000

Gustaf skrev:
> En helt annan sak. Förut var det någon, jag minns inte vem, som
> presenterade kommande Kalle-Ankors innehåll. Vore det möjligt att
> återuppta denna sed? Eftersom de allt som oftast är inplastade är det
> svårt att veta om de är köpvärda, och för att ha råd att prenumerera
> skulle man behöva vara en Krösus, vilket inte alla är.

Jo, det kan nog ha varit jag det...
Ska försöka bättra mig och åtminstone rapportera om kommande Rosa-alster å andra höjdarserier i den mån jag kommer ihåg det.

/Joakim Gunnarsson, som sedan i torsdags i princip har bott på förlaget med                 undantag för då han behöver sova. Deadline för Bamse 10/00                                             den 19 maj och forfarande några  sidor kvar som måste                                                          tecknas...