En mynt og Kalevla

Anders Christian Sivebaek acsive at mail.mira.dk
Tis May 23 19:28:32 CEST 2000

Hej Ankister

Ni har vel set den gode nyheden på KA's hemsida?
Der finns en liten side om Don Rosa, med fakta om ham. Til slut
fortelles det at neste serie af Rosa i KA vil bli The Coin (Mynten?).
Kanske Joakim eller Stefan (Diös), kan oplyse om den oplysning har sin
rigtighed?

Om en af jer i så fald ville være venlig at købe et eksemplar til meg,
skal jeg købe et dansk eksemplar og sende tilbake:-)

Ang. kalevalaen er serien utkommet i Finland, Sverige, Norge, Danmark,
Tyskland (I juni blir den det for 2. gang) og serien er under utgivlese
i Indonesien! Jeg har alle utgaver undtagen den svenske, og det ser jeg
som et lite problem, eftersom oversættelsen er laget af Stefan Diös, og
eftersom jeg naturligvis gerne vil have *alle* dens udgivelser. Om
nogen kan finde de tre delerne til meg, evt. antikvariskt, skal jeg
sende en dansk kalevala eller mynt-historie (plusn noe mere) tilbake.

A. C. Sivebaek
acsive at mail.mira.dk