Översättarna

Patrik Öbrink vsg982s at tninet.se
Fre Nov 3 14:15:05 CET 2000

Michael Lindholm:

"Stefan Diös översattningar håller högsta klass och är enligt mig den bästa översättaren av Kalle Anka serier. Håller ni inte med där är ute?"

Ja, vi vågar inte säga något annat...

Skämt åsido. Stefans översättningar håller mycket hög klass, och är ofta en sann njutning att läsa, men jag dristar mig inte till en jämförelse med de andra Kalle Anka-översättarna. Ingen av översättarna har gjort ett dåligt arbete!

Hursomhelst är det roligt att nya ankister gör sig hörda på listan. Den senaste tiden har flera kollusorer gjort debut här på ankismlistan. Välkomna!

/Patrik