SV: KA leksaker

aake forsmark aake.forsmark at swipnet.se
Tis Nov 7 09:06:56 CET 2000

>Jag drog upp diskussionen för ett bra tag sedan,
>huruvida det är tilltalande med leksaker överhuvudtaget.
>Konsumenterna köper väl sin Kalle för att just läsa den,
>inte för att leka med någon fånig plastsak. Det är min uppfattning!
>kvack,
>/Erik

Hela min familj har passerat målåldern för fåniga plastleksaker
men ändå så har många av dessa grunkor varit riktigt underhållande.
Lustigt nog så är min hustru, den enda familjemedlemmen som kan
göra anspråk på att vara någorlunda seriös, den som verkar ha
det största utbytet av grejerna.

Min son, som är i tolvårsåldern kom just tillbaka efter en
vecka i Washington och kom tillbaka med en "robot" som kan
gå på fönsterrutor med sugfötter. Helt underbar.(Sedan hade
han med sej en hink trick-or-treat-godis. Fy fähund vad äckligt
godis de har i amerikat. Sedan har de mage att rynka på näsan
åt turkisk peppar. Barbarer!)

Åke Forsmark