SV: Bit i den här!

Joakim Gunnarsson kalas.puff at falkenberg.mail.telia.com
Sat Jan 20 12:18:40 CET 2001

Stefan Persson frågade om:
> >3. Ludwig von Anka
>
> Har den utkommit ännu?

Trodde att den fanns i butik vid det här laget, men jag kan ha misstagit mig.
På förlaget så får vi tidningarna några veckor innan de finns i butik, så den borde hur som helst komma ut rätt så snart, då jag fick den i min hand för ca. två veckor sedan.

Anders Berglund skrev:
>PS. "Skabbigt tecknad 1960-talsserie" Pfui!

Har ett vagt minne av att det var i en S-kodad serie jag såg namnet, men det kan vid närmare eftertanke varit en sen Bradbury. Och det är ju inte så skabbigt...

/Joakim Gunnarsson.