Vill du också tjäna ankismen?

Germund Silvegren germund.silvegren at mbfys.lu.se
Tors Juni 7 12:30:59 CEST 2001

Hejsan allihop!
Jag sitter och jobbar med sista delen av Frank Stajanos artikel om
italienska Disneyserier för nästa nummer av (k)uriren. Jag är nästan
klar med texten men har lite problem med referenslistan och att hitta
svenska utgåvor av serierna som nämns i artikeln. Jag har tyvärr läst
alldeles för lite svenska tidningar de senaste åren för att ha
tillräcklig koll på läget. Finns det någon av er som skulle vara
intresserad av utmaningen att leta efter svenska utgåvor av serierna?
Jag känner till italiensk publicering, italiensk titel och oftast en
beskrivning av handlingen...

Skicka mig ett mail om det låter kul.
/germund