SV: Ankism digest, Vol 1 #432 - 5 msgs

-= Steamboat Willie =- steamboat.willie at chello.se
Mon Nov 5 21:47:21 CET 2001

> Eventuellt menar den gode Brodern "New Jersey" resp "östkusten".

Inte eventuellt.. Hr Diös har självklart alldeles rätt.
Jag vet itne varför det blev en sådan groda...

> Var det inte några byggnader som praktiskt taget var direkt hämtade från
> New Yorks stadsbild, eller minns jag fel nu?

Jag tycker mig känna igen World Trade Center.

.. men jag kan ha fel...

Jag ser i alla fall att Hr Diös till och med fick in serieskaparens
namn i en pratbubbla...  Det är jag SÄKER på att det är avsiktligt
dessutom.. :-)

// Steamboat Willie