Några komentarer...

ankism@norgren.net ankism at norgren.net
Fre Nov 9 09:27:56 CET 2001

Jag tycker också Rosas historier kan bli lite väl historie fyllda.
En annan sak är att man jämt vet hur historien slutar dvs Joakim förlorar
skatten i slut ändan, lite tråkigt...
Jag har också funderat över hur mycket som är sant, han är duktig på att skapa
trovärdiga kopplingar till hostoriska händelser.

/Fredrik

--
Get your firstname at lastname email for FREE at http://Nameplanet.com/?su