Gr öngölingefieringsomröstning på mö tet!

Olof Siverbo olof.siverbo at swipnet.se
Mon Nov 19 23:56:44 CET 2001

Jag var just på väg att skicka en liten påminnelse om höstmötet på söndag,
men min ärkefiende Per Starbäck hann före. Så jag nöjer mig med att påminna
om en av mötesaktiviteterna, nämligen omröstningen om gröngölingefierade
titlar.

Som några kanske minns bestämde vi på årsmötet 1999 att föreningens olika
styrelsetitlar ska ²gröngölingefieras²  ­ kassör skulle exempelvis kunna
uttydas Kufisk Ankist Skötandes Spänn och Ören Redigt.

Och nu är det alltså dags att välja vilken uttydning som ska gälla för
respektive titel. Den som vill studera de inkomna förslagen kan göra detta
på adress:
http://www.nafsk.se/woodchuck.html

(Observera att man inte kan poströsta!)

Välkommen på söndag! (Platsen är Läktarfoajén i Brygghuset i Stockholm,
Norrtullsgatan 12 N, T-bana Odenplan. Mötet börjar kl 13.13.)

/Olof