Fw: Vår-dvala?

Joakim Kindahl jki at post.netlink.se
Tis Apr 9 16:05:44 CEST 2002

Det kom fel från början. Ursäkta.
----- Original Message -----
From: Joakim Kindahl
To: Roger Magnusson
Sent: Sunday, April 07, 2002 11:32 AM
Subject: Re: Vår-dvala?

Tycker också att det är väldigt lugnt.

För att få till lite inlägg kan jag säga att min senaste årsbok 1/53 halkade ur paketet och ned i vårleran så hela sidan blev _något_ grusig. Efter lite ringande till Egmont så fick jag en ny. Hade dock besvär att komma fram. Först stod jag i kö ca 10 min för att bara bli nedkopplad, då jag ringde upp igen hade de satt på en telefonsvarare som ansåg att det var skärtorsdag (det var i verkligheten inte skärtorsdag, men det fattar ni) och därför stängt. Men, som sagt, då jag kom fram var servicen bra.

/Joakim