Om veckans tidning och en försäljning

Magnus Bark ankism at lyskom.lysator.liu.se
Sat Mars 16 16:48:04 CET 2002

Kvack på er, go' vänner!

Först: Ett par ord om veckans KA&Co, 12/02:

KA D 2001-078 "Krig och Kärlek" Manus: Jars Jensen Teckningar: Vicar.

Umpa? När introducerades den här figuren? Kan det ha varit då jag inte
lästa Kalle Anka (1990-2000)? Tja, duglig historia.

JvA H 2098 "Hushållsekonomen" M: Frank Jonker T: Sander Gulien

Det är rätt grovt tuschad, vilket får den att se rätt gammal ut i mina
ögon.

I övrigt vet jag inte riktigt, det var väl inget höjdarnummer
direkt...

Nu över till städhörnan: Jag verkar av misstag ha köpt två "Kalle Anka
& C:o Jubileumsspecial", en samling Barks-tiosidare från 1998. Någon
som vill köpa? Jag vill ha 20:- inkluderande porto i Sverige. Den är
bläddrad men i gott skick, B.

--
Magnus Bark, koll 2561
<bark at bofh.se> or <bark at ctrl-c.liu.se>