Re: Kvacket-rättelse

hakan.andersson@portgot.se hakan.andersson at portgot.se
Ons Nov 13 16:21:38 CET 2002

>Något annat du vill se?

Kort sagt: Alla kortfilmer, så klart!

>Men jag menar om du tycker att man ska ge ut de vanliga Kalle-kortfilmerna?

Självklart!

>Hur många svartvita Mussefilmer saknas nu att ge ut då?

Öh, om som sagt hälften kommer nu, så är det enligt mina beräkningar hälften kvar!! ;-)  (ca 35 filmer)

Helst hade jag sett att man gav ut "årgångs-dvd:er", med ett års kortfilmer samlade på en DVD. Med nuvarande utgivningspolicy, så blir det ett antal filmer (specials o.d.) som "ramlar mellan stolarna" och som inte naturligt kommer med. Fast de kanske kommer att samlas upp i ett "uppsamlingsheat" någon gång?

>Har själv beställt från Amazon för litar inte riktigt på Play som har de "för billigt".

www.play.com varnar jag alla att beställa från, eftersom tullen verkar hårdgranska deras paket (skickas från någon av de skattebefriade engelska kanalöarna) och de lägger numera oftast på både moms och avgift.

www.dvdboxoffice.com  har jag själv beställt ifrån och det funkar bra!

/Håkan

Är det bara jag som får Michaels brev två gånger?