Re: Möten (Var: Tre saker)

Anders Berglund anders.b-lund at telia.com
Tis Nov 26 00:36:12 CET 2002

Per Starbäck skrev:

> Det var i lördags, alltså. Det var roligt tyckte jag. Programpunkten
> om Silly Symphonies fungerade bra, och ledde till intressanta inslägg
> inte bara från podiet utan från andra mötesdeltagare också.

Håller med, håller med, håller verkligen med! Kul var det, och
hyggligt med folk också.

> Det var länge sen senast som Olofs famösa tutor inte figurerade alls.

Ack jo. Men vi hade en intressant och viktig debatt i stället! ;-)

Höstmötet bepratas också i en debattråd i "Forum" på webbplatsen
Ankorama (http://www.efrance.fr/ankorama/). Titta gärna in där också
och lägg till dina synpunkter. Visserligen blir jag lite förvirrad av
att NAFS(k)-möten plötsligt diskuteras på TVÅ ställen samtidigt, men
två är ju ändå mycket roligare än noll. Låt tusen blommor blomma!

Anders Berglund
- Vem annars?